• 12-12-2021, 21:29:41
    #1
    Bilgisayar Programcılığı Staj Defteri, Daha önce doldurmuş olan varsa yardımcı olabilir mi
    şimdiden yardım için teşekkürler
  • 12-12-2021, 21:40:04
    #2
    Ben daha önce doldurdum. Hangi konuda yardım gerekli?
  • 12-12-2021, 21:41:18
    #3
    ecd10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha önce doldurdum. Hangi konuda yardım gerekli?
    doldurduğunuz defteri örnek olarak verebilirmisiniz?
  • 12-12-2021, 21:48:56
    #4
    Seker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doldurduğunuz defteri örnek olarak verebilirmisiniz?
    Maalesef defter yok. Liseyi bitireli biraz oldu. Daha önce doldurduğum için yardımcı olabilirim demek istemiştim.
  • 12-12-2021, 21:58:57
    #5
    Hocam o gün içinde ne yaptığını falan yazabilirsin veya oradayken programlama dili öğreniyorsan şunu şunu öğrendim diye yazabilirsin. Ben seneye staja gideceğim üst sınıftan arkadaşım var ondan görmüştüm.