Hocam o gün içinde ne yaptığını falan yazabilirsin veya oradayken programlama dili öğreniyorsan şunu şunu öğrendim diye yazabilirsin. Ben seneye staja gideceğim üst sınıftan arkadaşım var ondan görmüştüm.