Merhabalar,
ADOBE XD'den site tasarlayıp koda dökmek istiyorum, öğrenmek için.
Bazı sorularım var, bilen arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.
1) Adobe XD'de kaç boyutlarında tasarım yapmalıyım? (Masaüstü için)
2) Masaüstü için yaptığım tasarımı nasıl bütün cihazlara uyumlu hale getirebilirim? Responsive yani.
3) Bu tasarımı nasıl koda dökebilirim?
Site Tasarlamak Hakkında
6
●68
- 28-03-2021, 13:43:34
- 28-03-2021, 13:44:234K derken? tam bir boyut verme şansınız var mı?yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bootstrap ile nasıl yapılır? - 28-03-2021, 13:46:343840 x 2160; HTML ve CSS biliyorsanız Bootstrap'in kütüphaneleri var, kütüphaneleri projenize dahil edip bölümleri ve elementleri uyumlu yapabilirsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitim videolarıyla bile öğrenebileceğiniz bir kütüphanedir, Twitter tarafından desteklenmektedir.