Merhabalar,
ADOBE XD'den site tasarlayıp koda dökmek istiyorum, öğrenmek için.
Bazı sorularım var, bilen arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.
1) Adobe XD'de kaç boyutlarında tasarım yapmalıyım? (Masaüstü için)
2) Masaüstü için yaptığım tasarımı nasıl bütün cihazlara uyumlu hale getirebilirim? Responsive yani.
3) Bu tasarımı nasıl koda dökebilirim?