• 13-10-2019, 10:33:12
    #1
    Geçmiş yıllarda yaptığım ticaretleri telafisi sağlandı fakat Negatif bildirimlerin giderilmesini nasıl sağlarız?
  • 13-10-2019, 10:42:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ticaret Puanını veren kişiler talepte bulunmazsa ticaret puanınız silinmez. İşlerini hallettiniz diye talepte bulunmak zorunda değiller.
  • 13-10-2019, 10:44:44
    #3
    @sReborn; Normal'de üyeliğim yasakdaydı giderildi diye mail attım kaldırıldı işte kanıtlar sunuldu bildirimleri nasıl gidercem bilmiyorum nereye talep ileticez.
  • 13-10-2019, 10:46:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kadircyln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sReborn; Normal'de üyeliğim yasakdaydı giderildi diye mail attım kaldırıldı işte kanıtlar sunuldu bildirimleri nasıl gidercem bilmiyorum nereye talep ileticez.
    Bildirimler sizin talebinizle kaldırılmaz. Bildirimi yapan kişi kaldırtabilir ama kaldırmak zorunda değil.
  • 13-10-2019, 10:56:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Haksız i-Trader bildirme başlığı: https://www.r10.net/sikayetim-var/21...e-basligi.html
    Buradaki formu doldurup gönderdiğinizde uygun görülürse trader silinir.

    Ayrıca https://www.r10.net/members/29459-c3ll0c4n.html bu arkadaş size -trader veren üye. Kendisine ulaşıp rica ederek, talepte bulunarak traderın silinmesini sağlayabilirsiniz. O da aynı şekilde yukarıdaki linkteki formu doldurabilir.
  • 13-10-2019, 11:05:11
    #6
    Karşı taraf istemediği sürece o ticaret puanları silinmiyor. Benimde bu şekilde 1 adet ticaret puanım var. Kişiye iade yapmış olsam da ticaret puanımı kaldırtamadım. Sizinkilerde yüksek bir ihtimalle ömür boyu kalacak