Haksız i-Trader bildirme başlığı:
https://www.r10.net/sikayetim-var/21...e-basligi.html
Buradaki formu doldurup gönderdiğinizde uygun görülürse trader silinir.
Ayrıca
https://www.r10.net/members/29459-c3ll0c4n.html bu arkadaş size -trader veren üye. Kendisine ulaşıp rica ederek, talepte bulunarak traderın silinmesini sağlayabilirsiniz. O da aynı şekilde yukarıdaki linkteki formu doldurabilir.