Blogger Kod ve Tema Paylaşımı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogger Kod ve Tema Paylaşımı
42
●
12.941
R10.net
Webmaster Genel
Bilgi Arşivi
Blogger Kod ve Tema Paylaşımı
1
2
3
4
5
12-08-2008, 15:44:47
#10
Serkan
LG700 bir konumda banada yardımcı olmuştu.
Şimdide güzel paylaşımlar için hediyesi olarak repini yolluyorum..
12-08-2008, 16:05:40
#11
Golden
Üyeliği durduruldu
Temalar değilde kodlar çok işime yaradı sağol
12-08-2008, 16:21:02
#12
teknohaberci
arkadaşlar bu benzer yazılar kodunu tam olarak anlatıldığı gibi uyguladım ama bazı sorunlar var neden acaba ?yazıların altında anlamsız karakterler beliriyor.
12-08-2008, 16:34:23
#13
LG700
Türkçe karekter kullanırsan etiketlerinde anlamsız karekterler çıkar verileri etiketten çekiyo çünkü
12-08-2008, 16:38:10
#14
Excalibur_gs
Teşekkürler Güzel Anlatım +rep
12-08-2008, 16:39:44
#15
teknohaberci
LG700 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkçe karekter kullanırsan etiketlerinde anlamsız karekterler çıkar verileri etiketten çekiyo çünkü
evet incelediğimde anladım.oradan etiket başlığını silme imkanımız yok mu ?
12-08-2008, 16:45:46
#16
LG700
Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
12-08-2008, 16:48:31
#17
teknohaberci
LG700 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
çok fazla sanırım onunla uğraşacak kadar dermanım yok
önerin için teşekkürler.
bu konu benim de çok işime yaradı arkadaşım sağolasın + rep az ama olsun elimizden geldiğince
14-08-2008, 18:58:00
#18
Lost
Çok güzel bir paylasım olmus elinize saglık.
Fakat bi takıldıgım nokta var..
Anasayfada sadece 1 adet(en üstte) 336*280
Normalde ise her yazının yanlızca üstüne adsense ekleme sansımız var mı?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler