• 12-08-2008, 15:44:47
    #10
    LG700 bir konumda banada yardımcı olmuştu.

    Şimdide güzel paylaşımlar için hediyesi olarak repini yolluyorum..
  • 12-08-2008, 16:05:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Temalar değilde kodlar çok işime yaradı sağol
  • 12-08-2008, 16:21:02
    #12
    arkadaşlar bu benzer yazılar kodunu tam olarak anlatıldığı gibi uyguladım ama bazı sorunlar var neden acaba ?yazıların altında anlamsız karakterler beliriyor.
  • 12-08-2008, 16:34:23
    #13
    Türkçe karekter kullanırsan etiketlerinde anlamsız karekterler çıkar verileri etiketten çekiyo çünkü
  • 12-08-2008, 16:38:10
    #14
    Teşekkürler Güzel Anlatım +rep
  • 12-08-2008, 16:39:44
    #15
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe karekter kullanırsan etiketlerinde anlamsız karekterler çıkar verileri etiketten çekiyo çünkü
    evet incelediğimde anladım.oradan etiket başlığını silme imkanımız yok mu ?
  • 12-08-2008, 16:45:46
    #16
    Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
  • 12-08-2008, 16:48:31
    #17
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
    çok fazla sanırım onunla uğraşacak kadar dermanım yok önerin için teşekkürler.

    bu konu benim de çok işime yaradı arkadaşım sağolasın + rep az ama olsun elimizden geldiğince
  • 14-08-2008, 18:58:00
    #18
    Çok güzel bir paylasım olmus elinize saglık.

    Fakat bi takıldıgım nokta var..
    Anasayfada sadece 1 adet(en üstte) 336*280
    Normalde ise her yazının yanlızca üstüne adsense ekleme sansımız var mı?