LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
çok fazla sanırım onunla uğraşacak kadar dermanım yok önerin için teşekkürler.

bu konu benim de çok işime yaradı arkadaşım sağolasın + rep az ama olsun elimizden geldiğince