Etiketlerini düzenlersen silmene gerek kalmaz fazla ise biraz uğraştırıcı olur o kadar
çok fazla sanırım onunla uğraşacak kadar dermanım yok

önerin için teşekkürler.
bu konu benim de çok işime yaradı arkadaşım sağolasın + rep az ama olsun elimizden geldiğince