LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe karekter kullanırsan etiketlerinde anlamsız karekterler çıkar verileri etiketten çekiyo çünkü
evet incelediğimde anladım.oradan etiket başlığını silme imkanımız yok mu ?