Merhaba arkadaşlar..
cep master daki gibi.. nasıl 4 rakamlı bir hat alabilrim..
mesela onların kullandığı hat 5151
mesela şu resimi cebinize indirmek için 5151 e yollayın gibi..
ben bunu ekonomi için kullanacam..
ama 4 rakamlı hattı nereden alabirim ..
yardımcı olabilecek varmı ?
teşekkürler
4 Rakamli Hat Almak ?
11
●7.246
- 07-06-2008, 15:52:35
- 07-06-2008, 15:55:44bunu inceledim buraya yazmadan önce..burYq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bunun gibi değil.. bu sadece toplu msj için..
yani benimli farklı - 07-06-2008, 16:07:48bütün gsm şirketlerine baktım .. ama böyle bir hizmet için gerekli bilgi yoksekosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsinde toplu sms hizmeti var..
avea ya tel açtım mail atın dediler...
))
size döneceklerdir dediler.. avea da çalışanlar bilmiyorsa demekki bu hattı başka bir yerden almak gerekiyor..
ben yinede mailimi attım ..
baalım gelen cevabı buraya kopyalarım .. herkez bilmiş olur .
tabiki cevap gelirse - 07-06-2008, 16:17:17sadece numara almak istiyorum .. ama nasıl ve nerden ?emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2008, 16:19:22ama siz anlış anladınız ?emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi ben msj a msj karşılığında bir sistem kurmak istiyorum ..
mesela kullanıcı o anki dolar fiyatını öğrenmek için işte atıyorum 3399 a dolar yazıp msj atacak ..
toplu mesaj ve reklam içerikli bir msj olmayacak - 07-06-2008, 16:44:03Şimdi size şöyle bahsedeyim.
4 haneli numara almak hiç kolay değildir.
3 farklı gsm firması var. Bu firmalardan hangisinden alacaksınız?
Projenizizin büyüklüğüne göre firma size bu numarayı verir.
Türkcell ile bir görüşmemizde. -proje inanın geliri çok yüksek bir projeydi- döndürler... Cevap aynen şu >> Bu proje tutmaz. Unutun gitsin.
Kısacası olay şu. GSM firmasına aylık 150.000YTL kazandıramazsanız bu proje yatar.
Ayrıca bu numaralardan kazanacağınız gelirin %80'i firmaya gider.
))