• 07-06-2008, 15:38:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar..

    cep master daki gibi.. nasıl 4 rakamlı bir hat alabilrim..

    mesela onların kullandığı hat 5151

    mesela şu resimi cebinize indirmek için 5151 e yollayın gibi..

    ben bunu ekonomi için kullanacam..

    ama 4 rakamlı hattı nereden alabirim ..

    yardımcı olabilecek varmı ?

    teşekkürler
  • 07-06-2008, 15:52:35
    #2
    Bunu mu demek istiyorsun?

    https://www.r10.net/cep-telefonlari/1...in-alirim.html
  • 07-06-2008, 15:55:44
    #3
    burYq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu inceledim buraya yazmadan önce..

    ama bunun gibi değil.. bu sadece toplu msj için..

    yani benimli farklı
  • 07-06-2008, 16:05:03
    #4
    hangi gsm operatöründen alacaksan o operatöre başvuruyorsun
  • 07-06-2008, 16:07:48
    #5
    sekosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi gsm operatöründen alacaksan o operatöre başvuruyorsun
    bütün gsm şirketlerine baktım .. ama böyle bir hizmet için gerekli bilgi yok

    hepsinde toplu sms hizmeti var..

    avea ya tel açtım mail atın dediler...))

    size döneceklerdir dediler.. avea da çalışanlar bilmiyorsa demekki bu hattı başka bir yerden almak gerekiyor..

    ben yinede mailimi attım ..

    baalım gelen cevabı buraya kopyalarım .. herkez bilmiş olur .

    tabiki cevap gelirse
  • 07-06-2008, 16:16:35
    #6
    Numara yerine isimde çıkartabilirsin, bana ole mesajlar çokca geliyor özellikle finansbank tan
  • 07-06-2008, 16:17:17
    #7
    emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara yerine isimde çıkartabilirsin.
    sadece numara almak istiyorum .. ama nasıl ve nerden ?
  • 07-06-2008, 16:19:22
    #8
    emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara yerine isimde çıkartabilirsin, bana ole mesajlar çokca geliyor özellikle finansbank tan
    ama siz anlış anladınız ?

    şimdi ben msj a msj karşılığında bir sistem kurmak istiyorum ..

    mesela kullanıcı o anki dolar fiyatını öğrenmek için işte atıyorum 3399 a dolar yazıp msj atacak ..

    toplu mesaj ve reklam içerikli bir msj olmayacak
  • 07-06-2008, 16:44:03
    #9
    Şimdi size şöyle bahsedeyim.

    4 haneli numara almak hiç kolay değildir.

    3 farklı gsm firması var. Bu firmalardan hangisinden alacaksınız?

    Projenizizin büyüklüğüne göre firma size bu numarayı verir.

    Türkcell ile bir görüşmemizde. -proje inanın geliri çok yüksek bir projeydi- döndürler... Cevap aynen şu >> Bu proje tutmaz. Unutun gitsin.

    Kısacası olay şu. GSM firmasına aylık 150.000YTL kazandıramazsanız bu proje yatar.

    Ayrıca bu numaralardan kazanacağınız gelirin %80'i firmaya gider.