Konu
4 Rakamli Hat Almak ?
07-06-2008, 15:55:44
#3
ademoglu
burYq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunu mu demek istiyorsun?
https://www.r10.net/cep-telefonlari/1...in-alirim.html
bunu inceledim buraya yazmadan önce..
ama bunun gibi değil.. bu sadece toplu msj için..
yani benimli farklı