• 15-05-2008, 13:02:15
    #10
    Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9$ lamı zengin oluyosun
    2 gün öncesine kadar cebimde 9 $ bile olmadığını düşünürsek evet
  • 15-05-2008, 20:32:15
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi gerizekalının ürünüdür o kedili kontrol sistemi Allah'ım kabus gibi
  • 15-05-2008, 22:25:40
    #12
    Sağlam çalışıyorlarsa iyi,yoksa millet rüyasında kedi görmeye başlıyacak artık hem bu aralar kedi katillerinin çoğaldığınıda duydum
  • 16-05-2008, 17:10:42
    #13
    ya arkadaşlar allah aşkına bu tür şeyleri bırakın, forumdan 2-3 kişi ortak alın aylık 6-7 Euro, bırakında adamlar da para kazansın dimi,

    o kadar dosya depoluyorlar, hakkını verin hakkını
  • 18-05-2008, 19:19:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi gerizekalının ürünüdür o kedili kontrol sistemi Allah'ım kabus gibi
    içimden geçenleri yazıya dökmüşsünüz
  • 18-05-2008, 19:42:39
    #15
    Günde 2 kez dosya indirme hakkı var sanırım.

    "You have downloaded 0/2 links."
  • 18-05-2008, 23:35:48
    #16
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam çalışıyorlarsa iyi,yoksa millet rüyasında kedi görmeye başlıyacak artık hem bu aralar kedi katillerinin çoğaldığınıda duydum
    Kafam ağrıyor.Hiç güleceğim yoktu Allah da seni güldürsün
  • 19-05-2008, 00:22:41
    #17
    son 1 haftadır rapidten ne zaman dosya çeksem happy hours oluyo ya ben çok şanslıyım yada rapidte sorun var :S nese teşekkürler
  • 23-05-2008, 01:36:01
    #18
    tgshare harikaymış ya 100 ile indiriyor. teşekkürler