ya arkadaşlar allah aşkına bu tür şeyleri bırakın, forumdan 2-3 kişi ortak alın aylık 6-7 Euro, bırakında adamlar da para kazansın dimi,

o kadar dosya depoluyorlar, hakkını verin hakkını