• 12-06-2008, 18:00:55
    #10
    TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de en güzeli bu Bunu kullanmanızı öneririm...
    sallamayın 2k olan ziyaretçimi 1,5k olarak sayıyor bunun neresi iyi ?
  • 12-06-2008, 18:02:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler. +rep
  • 13-06-2008, 12:37:16
    #12
    Statcounter gerçekten en kaliteli sayaçtır. Ben kullanıyorum ve çok memnunum. Bütün özellikler fazlasıyla var... Extreme falan hikaye yani bunun yanında..
  • 02-07-2008, 22:38:38
    #13
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sallamayın 2k olan ziyaretçimi 1,5k olarak sayıyor bunun neresi iyi ?
    söylediğim zaman iyiydi şuanda bencede söylediğin gibi...Sayyac a geçtim
  • 04-07-2008, 21:42:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu siteyi tavsiye ederim iyiymiş baya
  • 04-07-2008, 23:19:37
    #15
    Almanca bir sayaç, fakat çok memnunum. Az bir almancanız varsa tavsiye ederim. Sayfada görünmeyen kodu bile var.

    Flash Counter Statistik
  • 13-07-2008, 08:30:15
    #16
    Türk sayaclardan uzak durucan
  • 23-07-2008, 23:42:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    denemediğim sayaç merkezi kalmadı

    analytics ve onlinewebstats.com üstüne tanımam..

    bu arada onlinewebstats.com bir türk sitesi isminden aldanmayın
  • 26-07-2008, 19:20:35
    #18
    statcounter ı eskiden kullanıyordum güzeldir ama extreme benim daha çok hoşuma gitmişti şimdi tekrar statcounter a dönüş yaptım