by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sallamayın 2k olan ziyaretçimi 1,5k olarak sayıyor bunun neresi iyi ?
söylediğim zaman iyiydi şuanda bencede söylediğin gibi...Sayyac a geçtim