freehand İ bitirdim sonra...?
8
●1.569
- 13-02-2008, 11:21:33ArkdaŞlar 1 2 Hafta İcİnde Freehand İ Bİtİrcem Ama Ondan Sonra Hangİ Programa Gececegİmİ Bİlmİyorum Corel Mİ Vs Gİbİ Hangİ Freehanden Sonra Hangİ Programa BaŞlaycagİmİ Bİlmİyorum Fİkrİ Ve DÜŞÜncesİ Olan LÜtfen Fİkrİnİ Yazsİn... Saygİlar
- 13-02-2008, 11:31:36Misafirİlk önce cümleleri doğru yazmayı öğren love_hunter. Daha sonra bu zamana kadar freehand'i bitiren hiçkimse duymadım.. programda hergün bir yenilik her çalışmada bir style öğrenilir. Freehand corel photoshop vs.. bilmen sana çok büyük bir + kazandırmaz, bu programlardan herhangi biriyle yaptığın tasarımlarının beğenilmesi, gerçekden kaliteli olması sana en büyük + 'yı kazandırır.. Önemli olan büyük oranda tasarım, program değil. Sana ufak bir örnek, Özel bir hastanede çalışmak istediğimde bana 3 - 4 dandik program adı söylediler ( isimlerini hatırlamıyorum.. ) kendilerine Corel ve photoshop'da çalıştığımı programlarında elimde olduğunu söyledim.. olmaz bu programlar var bizde dediler.. Oturdum programlarımı kurdum, 1-2 broşür tasarımı yaptım, İş'e başladımlove_hunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bundan sonra hangi öğrenmeliyim sorunada, corel güzel programdır. Ancak tasarımcılık üzerine yoğunlaşacaksan, Macintosh tavsiye ederim.. - 13-02-2008, 15:42:22Katılıyorum sizlere bende tasarım işlerine yeni başladım... Ama hiç çok fazla şey öğreneyim diye uğraşmıyorum, öğrendiğim şeyi en iyi şekilde öğreneyim ve onu en güzel şekilde uygulayım diye uğraşıyorum. Hem çok şey bilmek çok şey yapabilmek anlamına gelmiyo. Sadece bilgi ama deneyim olmadan elin kolun bağlı bilgisayarın karşısında oturursun anca...
- 10-08-2008, 23:54:20youtube de paint ile mona lisa yapanı görmüştümokokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya ilginçti
bi arkadaşımda paint ile süper avatar walpaper denemeleri yapardı okulda... - 11-08-2008, 00:13:44

paint ile yapılan ornek bir resim..
Freehand'e gelince..
Freehand çoktan bitti. Piyasadaki grafikerlerin yarısından fazlası freehand kullansada indesign ve illustrator tahtı kaptı.
Bir 10 yıl daha Adobe ye mahkumuz.. Fakat Adobe'den de iyi bir firma çıkıp program yapacağını zannetmiyorum..
Corel de de aynı hüsran.. Matbaacılar corel draw kullanıyorlar.. Ama iş onunla da bitmiyor.. Kıssadan hisse : InDesign yada Illustrator'e geç bence.. - 22-11-2008, 19:03:17Üyeliği durdurulduFreehand in ömrü bitti istediğin kadar anlımı karışla adobe freehandi macromediadan aldıktan sonra yaptığı açıklamayı duymadın galiba yeni versiyon freehand çıkmıcak ama piyasadanda kaldırılmadı eğer rekabet görürse o zaman belki bişeyler olur ama şuan sana tavsiyem illustrator freehand yeni versiyon çıkmazsa 5 sene daha ömrü var vektorel çalışmalarda illustrator pixel tabanlılarda photoshop arkadaşım ayrıca programı bitiremezsin ben 8 senedir photoshopu kullanıyorum hala kendime yeni şeyler aklamakteyim binlerce kısa yol biliyorum ama her gün yenilerini arayıp buluyor ve kendime dökümanlar hazırlıyorum ilerde mause kullanmıcam gibi geliyor ehuesou1985 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse işin gırgırını geçelim de Sana tavsiyem Freehand in yanında İllustratorü en iyli şekilde photoshopuda en ama en iyi şekilde öğren ve grafikle uğraşıyorsan kendine bir macintosh aldırt ailene çok rahat edersin ve daha esnek çalışabilirsin.

baya ilginçti 
