• 09-01-2021, 14:41:52
    #1
    Selamlar arkadaşlar. Şimdi ben can sıkıntısından bir uygulama yazayım dedim. Seçilen Proxy'e göre tarayıcıyı açtırsam, tarayıcının da dilini seçilen proxy adresinin diline göre ayarlasam, tarayıcıyı açmadan hemen önce ne kadar cookie vb. bilgiler varsa sildirsem ve tertemiz açtırsam, Google / Instagram / Facebook hesapları açmada sorun olur mu?
    Kafamdaki proje bambaşka arkadaşlar. Sokağa çıkma yasağı günlerini değerlendiriyim dedim
    NOT: Şu an denemelik yaptığımdan, Proxy girmeden yapıyorum bu yüzden Google Türkçe kullanabilirsin diyor.
    NOT 2 : Herhangi bir dil paketi yüklemeye gerek yoktur. Kod tarafında hallediyorum ben o işi.
    Örnek ekran görüntüleri :

    Japonca

    Almanca

    Fransızca
  • 09-01-2021, 14:54:37
    #2
    Olur. Donanim bilgisine kadar okuyup essiz bir parmak izi olusturur adamlar. Tarayici degistirsen bile bitlerin bir kismi gider, yine de sofistike bir sistem sen oldugunu anlayabilir. Low level programlama bilgin varsa acik kaynakli bir tarayiciyi forkla, bilgi sizdiran API'leri elekten gecir. Blob parca varsa veya runtime aninda disaridan bir blob enjekte ediyorsa kendine isin zor.

    Pantopticlick'in yaptigindan cok daha iyi analiz yapabilir Google vs. tarzi kodamanlar.

    Yine de sansini dene tabi...
  • 09-01-2021, 15:00:29
    #3
    berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur. Donanim bilgisine kadar okuyup essiz bir parmak izi olusturur adamlar. Tarayici degistirsen bile bitlerin bir kismi gider, yine de sofistike bir sistem sen oldugunu anlayabilir. Low level programlama bilgin varsa acik kaynakli bir tarayiciyi forkla, bilgi sizdiran API'leri elekten gecir. Blob parca varsa veya runtime aninda disaridan bir blob enjekte ediyorsa kendine isin zor.

    Pantopticlick'in yaptigindan cok daha iyi analiz yapabilir Google vs. tarzi kodamanlar.

    Yine de sansini dene tabi...
    Aslında açık kaynaklı tarayıcılar daha mantıklı. Haklısın. Selenium kullanmak yerine, Cefsharp'ın tüm kodlarını elekten geçirsem, uygulama içerisine gömülü bir şekilde tarayıcı yapsam ve donanım kaynaklarını okumamasını sağlasam, proxy üzerinden çıkış yaparken sanki yeni bir bilgisayarmış gibi temiz bilgilerle (cookie, donanım bilgisi vb.) çıkış yapsam aslında olur.
    Değer mi? Bence değmez Boşa vakit kaybı olur benim için. Ancak boş zamanlarımda, can sıkıntımı gidermek için uğraşırım. Onun yerine başka şeyler yapsam daha mantıklı olur gibi.
    Değerli yorumun için ayrıca teşekkür ederim.