Selamlar arkadaşlar. Şimdi ben can sıkıntısından bir uygulama yazayım dedim. Seçilen Proxy'e göre tarayıcıyı açtırsam, tarayıcının da dilini seçilen proxy adresinin diline göre ayarlasam, tarayıcıyı açmadan hemen önce ne kadar cookie vb. bilgiler varsa sildirsem ve tertemiz açtırsam, Google / Instagram / Facebook hesapları açmada sorun olur mu?
Kafamdaki proje bambaşka arkadaşlar. Sokağa çıkma yasağı günlerini değerlendiriyim dedim
NOT: Şu an denemelik yaptığımdan, Proxy girmeden yapıyorum bu yüzden Google Türkçe kullanabilirsin diyor.
NOT 2 : Herhangi bir dil paketi yüklemeye gerek yoktur. Kod tarafında hallediyorum ben o işi.
Örnek ekran görüntüleri :

Japonca

Almanca

Fransızca