Merhabalar, geçen hafta bir monitör aldım ve ekranı açılmadığı için iade ettim, sonra yeni bir tane sipariş ettim bunda da böyle bir sorun var sanırım bunu da iade edeceğim, ya şanssızlığım başımda ya da artık ürünlerin pahalılığı yetmezmiş gibi bozuk ürünler satıyorlar. Merak ettiğim şey görselde bulunan leke ölü pixel midir?
(Kırmızı okun üstündeki, sabit ve oyun farketmeksizin sürekli orada.)