Ayrılıyorum
20
●759
- 08-11-2020, 02:04:51Üyeliği durdurulduMerhabalar R10 Üyeleri Benim Hakkımda Bir Karar Aldım Amcam ve dayım ile rusyaya çalışmaya ve okumaya gidiyorum 2-3 sene olmuyacam tahimini artık hayatımı orda sürdürücem ailemi bırakı cam allaha emanet olun R10 Admin'leri ve sevgili üyeleri
- 08-11-2020, 02:07:05Hocam vefat edenler için konu açılan yer değilmi burası 😀
- 08-11-2020, 02:08:06Üyeliği durdurulduhocam nereye açim derken bi arkdaşta yazmıştı bende yazdım af ollaZekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 02:12:12