Merhabalar R10 Üyeleri Benim Hakkımda Bir Karar Aldım Amcam ve dayım ile rusyaya çalışmaya ve okumaya gidiyorum 2-3 sene olmuyacam tahimini artık hayatımı orda sürdürücem ailemi bırakı cam allaha emanet olun R10 Admin'leri ve sevgili üyeleri