• 12-03-2020, 15:15:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin inanci kendine ise niye laf yapiyorsunuz bana Benimde inanacim bu )
    Herkesin inancı kendine muhakkak. Onda hemfikiriz ama kalkıp Kuran'a laf edersen oda benim inancım. Şimdi diyeceksin ben laf etmedim ama cümlenin başlama ve bitişine söylediğin lafta farklı algılama var.
  • 12-03-2020, 15:22:20
    #11
    enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin inancı kendine muhakkak. Onda hemfikiriz ama kalkıp Kuran'a laf edersen oda benim inancım. Şimdi diyeceksin ben laf etmedim ama cümlenin başlama ve bitişine söylediğin lafta farklı algılama var.
    Nerede laf etmisim? Arapcayi sevmiyorum. Sevip sevmeme sizi hic alakadar etmez. Sizin inandiginiz kitabi da sevmeyebilirim, bu da sizi alakadar etmez. Kendi kisisel fikirlermi soylemek benim dogal hakkim. Sevmemek, bir hakaret iceren eyleme degildir.