Herkesin inanci kendine ise niye laf yapiyorsunuz bana

Benimde inanacim bu

)
Herkesin inancı kendine muhakkak. Onda hemfikiriz ama kalkıp Kuran'a laf edersen oda benim inancım. Şimdi diyeceksin ben laf etmedim ama cümlenin başlama ve bitişine söylediğin lafta farklı algılama var.