YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin inanci kendine ise niye laf yapiyorsunuz bana Benimde inanacim bu )
Herkesin inancı kendine muhakkak. Onda hemfikiriz ama kalkıp Kuran'a laf edersen oda benim inancım. Şimdi diyeceksin ben laf etmedim ama cümlenin başlama ve bitişine söylediğin lafta farklı algılama var.