• 10-11-2017, 09:01:23
    #19
    Bu güzel vatanı biz Türk vatandaşlarına armağan ettiği için, bilim ve sanayi konusunda ülkeyi çağ atlattığı için, gericilik ile her türlü mücadele ettiği için, kendinden önce vatanı düşündüğü için saygı, minnet ve özlemle anıyorum...
  • 10-11-2017, 10:26:38
    #20
    Yolun yolumuz, andın andımızdır.

    Işık içinde uyu
  • 10-11-2017, 14:00:56
    #21
    Selamlar,
    Sadece BEDENEN aramızdan ayrılan, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK'ü saygı ve özlemle anıyorum. Ve bugün de bile buraya bir mesaj dahi yazmayan R10 üyelerini şiddetle kınıyorum!
    Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları daima kalp ritimlerimizde var olacaktır!
  • 10-11-2017, 14:02:33
    #22
  • 10-11-2017, 16:48:18
    #23
    Saygı ve Özlemle Anıyoruz.

    "Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir."
  • 10-11-2017, 17:01:14
    #24
    Öldükten 79 yıl sonra bile birilerinin yüreğine korku salan büyük adam. Senin izinde ve ilkelerine bağlı bir nesil yetiştireceğim inşallah. Allah rahmey eylesin milyonların duaları onunla.

    Yazmazsam içimde kalır: Oy uğruna nefret edenleri bile gidip anıtının önünde sıraya girdiler.
  • 10-11-2017, 17:44:07
    #25


    Allah rahmet eylesin. Ruhu şad olsun.
  • 10-11-2017, 18:57:50
    #26
    10 Kasım 1938,
    Günlerden Perşembe.
    Atatürk'üm ölmüş,
    Saat dokuzu beş geçe.

    Çökmüş bir matem havası,
    Milletimin üstüne,
    Gözyaşları sel olmuş
    Akmış Marmara Denizi'ne

    Herkes akın akın,
    Dolmabahçe'ye koşmuş,
    Büyük kurtarıcı artık,
    Aramızdan ayrılmış.

    Atatürk'süz yaşamak,
    Çok zor gelse de millete,
    Kalplerde yaşatılmış,
    O veciz sözleriyle.

    Emanet etmiş bizlere,
    Kurduğu cumhuriyeti.
    Var oldukça bu dünya,
    Bilmeliyiz kıymetini.


    https://www.youtube.com/watch?v=D2NmiLRSiIU

  • 10-11-2017, 21:03:23
    #27

    "Belki de, Selanik'i bir daha dünya gözüyle göremeyeceğiz."
    Mustafa Kemal ATATÜRK


    https://www.youtube.com/watch?v=Flb8o-OFPCw