Selamlar,
Sadece BEDENEN aramızdan ayrılan, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK'ü saygı ve özlemle anıyorum. Ve bugün de bile buraya bir mesaj dahi yazmayan R10 üyelerini şiddetle kınıyorum!
Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları daima kalp ritimlerimizde var olacaktır!