• 09-11-2016, 21:59:15
    #1
    Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün aramızdan ayrıldığı kara kasım ayının günlerinden birtanesi... Ruhu ŞAD olsun...

  • 09-11-2016, 22:01:40
    #2
    Unutmak mümkün müdür seni.. Ruhu şad olsun.
  • 09-11-2016, 22:01:47
    #3
    Bütün ümidim gençliktedir
    Yarın saat 09:05'te çalacak olan siren sesinden rahatsız olanların sorunu kulaklarında değil, kanındadır!

    Nur içinde yatsın Ata'm. Yarın bayraklarımızı asacağız. Atatürk'ün önderliğinde hayatını bu vatan için feda etmiş tüm atalarımızın ruhuna dua edeceğiz.
  • 09-11-2016, 22:05:04
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın saat 09:05'te çalacak olan siren sesinden rahatsız olanların sorunu kulaklarında değil, kanındadır!

    Nur içinde yatsın Ata'm. Yarın bayraklarımızı asacağız. Atatürk'ün önderliğinde hayatını bu vatan için feda etmiş tüm atalarımızın ruhuna dua edeceğiz.
    Yarın saat 09:05'te çalacak olan siren sesinden rahatsız olanların sorunu kulaklarında değil, kanındadır!
  • 09-11-2016, 22:23:15
    #5
    Ey yüce Atatürk, ulu önderim ruhun şad olsun. Sonsuza dek kalbimizde yaşayacaksın.
  • 09-11-2016, 22:23:43
    #6
    29 Yıl önce babamı kaybettiğim tarihtir 10 Kasım, ikiside atamdır ikiside benim için asla ölmemiştir, ruhları ŞAD olsun.
  • 09-11-2016, 22:44:13
    #7
    Fikirlerinin izindeyiz...nur içinde yatsın.
  • 09-11-2016, 22:48:18
    #8
    Özlem ve saygıyla anıyoruz Atam. Ruhun şad olsun...
  • 09-11-2016, 22:55:55
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı borçlar vardır, ödeyemezsin... 193∞


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi