• 09-11-2016, 22:59:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Onsuz bir ömür yaşamaktan ise onunla bir kaç gün yaşamayı tercih ederdim.
    Saygı sevgi hürmet ile adını unutmayacağız ve unutturmayacağız atam.
  • 09-11-2016, 23:23:48
    #11
    ulu önder GAZi MUSTAFA KEMAL ATATÜRK''Ü saygıyla anıyoruz..

    atam şimdi olmalıydın,şimdi görmeliydin ülkenin halini..

    Atam biz seni asla unutmadık,açtığın yoldan,gösterdiğin hedeften tüm bu olumsuzluklara rağmen,tüm bu zorbalık ve kışkırtmalara rağmen asla şaşmadık şaşmayacağız..

    nur içinde yat..
  • 09-11-2016, 23:35:41
    #12
    özlemle anıyoruz....
  • 09-11-2016, 23:41:43
    #13
    Allah rahmet eylesin.
  • 09-11-2016, 23:42:02
    #14
  • 09-11-2016, 23:43:02
    #15
  • 09-11-2016, 23:48:51
    #16
    Başımızı egmeden yürüyorsak sebebi sensin ATAM
  • 10-11-2016, 00:05:17
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    57 Yıllık yaşam
    11 Savaş
    24 Madalya
    7 Nişan
    13 Kitap
    1 Ülke
    Ve milyonlarca özgür insan.. Bir liderden çok daha fazlası. Ata'mızın aramızdan ayrılışının 78. Yıldönümde özlemle ve sevgiyle anıyoruz
  • 10-11-2016, 00:23:04
    #18
    .


    Saygıyla anıyoruz...