Onsuz bir ömür yaşamaktan ise onunla bir kaç gün yaşamayı tercih ederdim.
Saygı sevgi hürmet ile adını unutmayacağız ve unutturmayacağız atam.
10 Kasım...
29
●2.343
- 09-11-2016, 23:23:48ulu önder GAZi MUSTAFA KEMAL ATATÜRK''Ü saygıyla anıyoruz..
atam şimdi olmalıydın,şimdi görmeliydin ülkenin halini..
Atam biz seni asla unutmadık,açtığın yoldan,gösterdiğin hedeften tüm bu olumsuzluklara rağmen,tüm bu zorbalık ve kışkırtmalara rağmen asla şaşmadık şaşmayacağız..
nur içinde yat..
