• 22-06-2015, 12:04:48
    #1
    14.06.2015 tarihinde terhisime 50 gün kala babamı kaybettim arkadaşlar
    Sizlerde Dualarınızı Eksik Etmeyin.
    Her nasıl olursa olsun ailenizin ve çevrenizin kıymetini bilin.

    (Ellezîne İzâ Esâbethum Musîbetun, Kâlû İnna Lillâhi ve İnna İleyhi Râciûn)
  • 22-06-2015, 12:07:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun, başınız sağolsun hocam.

    Allah size sabır versin.

    Ellezîne izâ esâbethum musîbetun, kâlû innâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn(râciûne).

    BAKARA » Âyet - 156

    Meal: Onlar ki, kendilerine bir musîbet isabet ettiği zaman: “Biz muhakkak ki Allah içiniz (O’na ulaşmak ve teslim olmak için yaratıldık) ve muhakkak O’na döneceğiz (ulaşacağız).” derler.
  • 22-06-2015, 12:08:02
    #3
    Başınız sağolsun,
  • 22-06-2015, 12:08:16
    #4
    Allah rahmen eylesin başınız sağolsun ..
  • 22-06-2015, 12:09:16
    #5
    Biraderim başın sağolsun, Rabbim mekanını cennet eylesin.
  • 22-06-2015, 12:10:06
    #6
    Web Hosting Solutions
    Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun.
  • 22-06-2015, 12:13:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    allah rahmet eylesin
  • 22-06-2015, 12:14:57
    #8
    Allah rahmet eylesin. başınız sağolsun.
  • 22-06-2015, 12:16:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin. Babam çok hastaydı ölecek konumundaydı ben ona fazla kıymet veremiyordum yinede. Ondan sonra ben hasta oldum babam yanımda sabahlıyor bana yemek veriyor hastenede 1 dakika yanımdan ayrılmıyordu. İşine gitmiyordu, ben fazla hareket edemiyordum babam her ihtiyacımı karşılıyordu.

    Hastanede içimden geçen tek şey baba bunu asla unutmayacağım. Bana yemek verirken çok mutluydu içimde ki üzüntüyü dışarı vurmamak için kendimi zor tutuyordum. Ona bende kıymet göstermeliydim.

    Baba her şeydir.

    Eğer yanlış bir şey anlatıysam kusura bakmayın.