Allah rahmet eylesin. Babam çok hastaydı ölecek konumundaydı ben ona fazla kıymet veremiyordum yinede. Ondan sonra ben hasta oldum babam yanımda sabahlıyor bana yemek veriyor hastenede 1 dakika yanımdan ayrılmıyordu. İşine gitmiyordu, ben fazla hareket edemiyordum babam her ihtiyacımı karşılıyordu.
Hastanede içimden geçen tek şey baba bunu asla unutmayacağım. Bana yemek verirken çok mutluydu içimde ki üzüntüyü dışarı vurmamak için kendimi zor tutuyordum. Ona bende kıymet göstermeliydim.
Baba her şeydir.
Eğer yanlış bir şey anlatıysam kusura bakmayın.