• 10-07-2013, 14:33:47
    #28
    başınız sağolsun hocam.
  • 10-07-2013, 14:40:13
    #29
    Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.
  • 10-07-2013, 14:46:19
    #30
    Allah rahmet eylesin hocam, rabbim sabır versin.
  • 10-07-2013, 14:51:24
    #31
    Bütün ümidim gençliktedir
    İnsan elindekilerin değerini kaybettiği zaman anlıyor. Kızım doğduktan sonra, annemin ve babamın değerini, önemini daha iyi anladım.

    Bu yüzden annemizin, babanızın, kardeşinizin yani kısaca tüm sevdiklerinizin kıymetini bilin. Allah onların yokluklarını göstermesin.

    Başın sağ olsun kardeşim. Allah rahmet eylesin. Çok zor bir durum tahmin edebiliyorum. Allah hepinize sabır versin. Sende çocuklarına iyi birer baba olarak, babana olan borcunu ödeyebilirsin. Bu şekilde düşün ve metanetli olmaya çalış. Rabbim günahlarını affetsin.


    iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
  • 10-07-2013, 14:52:05
    #32
    Allah rahet eylesin, basin sagolsun hocam
  • 10-07-2013, 14:54:31
    #33
    Başınız sağolsun hocam ben de aralık 2012 de babamı kaybettim. Hala inanamıyorum, yaşıyor zannediyorum çoğu zaman. Babam aklıma her geldiğinde ise gözlerim yaşarıyor. Mekanları cennet olsun, Yüce Rabbim sabır versin
  • 10-07-2013, 14:59:04
    #34
    Allah rahmet eylesin.
  • 10-07-2013, 15:00:24
    #35
    başın sağolsun kardeşim mekanı cennet olsun inş
  • 10-07-2013, 15:08:23
    #36
    başın sağolsun kardeş,
    ailene ve sana sabır diliyorum, Allah rahmetiyle muamele etsin babana.