Konu
Canım Babam
10-07-2013, 14:54:31
#33
CicekSoft
Başınız sağolsun hocam ben de aralık 2012 de babamı kaybettim. Hala inanamıyorum, yaşıyor zannediyorum çoğu zaman. Babam aklıma her geldiğinde ise gözlerim yaşarıyor. Mekanları cennet olsun, Yüce Rabbim sabır versin