• 09-09-2012, 17:23:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Apple’ın büyük bir gizlilik içerisinde yürüttüğü yeni iPhone 5’in Foxconn fabrikalarındaki üretimi, sonunda bitecek ve 12 Eylül itibarı ile kullanıcılarına tanıtılacak. Tabi bu zamana kadar bu telefon hakkında da haberler çıkmaya devam edecektir. Çin’deki fabrikalarda çalışan bir kişi tüm bu gizlilik içerisinde bir iPhone’u dışarıya çıkarmayı başarmış.
    Size sunulan videoda ki iPhone 5, tamamlanmış ve önyükleme yapabilen bir cihaz görünümünde. Videodaki kişi iPhone 5’in boyutsal ve ekran olarak karşılaştırmasını yaptıktan sonra açma işlemini gerçekleştiriyor. Ön yüklemeyi gerçekleştiren iPhone 5 hata mesajı veriyor. Mesaj şu şekilde; ‘’ Bu cihaz, iPhone geliştirici programının bir parçası olarak kaydedilmiştir. Bu programın bir üyesi iseniz, lütfen cihazınızı @@url@@ adresine kaydettirin.’’
    Bu görüntülere baktığımızda videodaki cihazın gerçekçi olma olasılığı yüksek. iPhone’u fabrikadan sızdıran kişiye göre de iPhone 5, daha ince ve daha uzun bir tasarıma sahip. Sözü fazla uzatmıyoruz ve sizi video ile baş başa bırakıyoruz


    iPhone 5 Nasıl Açılıyor?
  • 09-09-2012, 22:23:25
    #2
    iphone 5 Türkiye'de kaç paradır allah bilir onu alacağımıza gider s3 alırız daha iyi zaten iphone 5 çıktıktan sonra iphone 5s te çıkar ne varsa tüm özellikler onda olacağı için iphone 5 i kazık fiyata almaya gerek yok bence piyasaların durmasını bekliyecez. tahminim +2500 TL den türkiye piyasasına girer bu iphone 5.
  • 10-09-2012, 04:09:29
    #3
    ‘’ Bu cihaz, iPhone geliştirici programının bir parçası olarak kaydedilmiştir. Bu programın bir üyesi iseniz, lütfen cihazınızı @@url@@ adresine kaydettirin.’’

    yazısının çıkmasının sebebi cihaza ios 6 yüklü olmasıdır.Beta aşamasında olduğu için ucid kayıtsız telefonlara bu hatayı verir.Yani işletim sistemini sadece geliştiriciler görebilir babında

    Hatta ios 6 nın beta versiyonlarını indirip telefonunuza kurabilirsiniz aynı hatayı alabilmek için