‘’ Bu cihaz, iPhone geliştirici programının bir parçası olarak kaydedilmiştir. Bu programın bir üyesi iseniz, lütfen cihazınızı @@url@@ adresine kaydettirin.’’
yazısının çıkmasının sebebi cihaza ios 6 yüklü olmasıdır.Beta aşamasında olduğu için ucid kayıtsız telefonlara bu hatayı verir.Yani işletim sistemini sadece geliştiriciler görebilir babında
Hatta ios 6 nın beta versiyonlarını indirip telefonunuza kurabilirsiniz aynı hatayı alabilmek için