YD Telefonlarınız Açıldımı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YD Telefonlarınız Açıldımı?
13
●
452
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Apple iPad ve iPhone
YD Telefonlarınız Açıldımı?
1
2
04-01-2026, 22:36:13
#1
Lemond
Merhaba yd telfon kullanıcıları. Telefonlarınız açıldımı? Daha denemedim tak çıkar üşeniyorum. Ay ortalarında kapanmıştı benimki tahminimce o şekilde açılır varsayıyorum. Sizinkiler de hala kapalımı?(iphone)
04-01-2026, 22:37:41
#2
Omurcn53
R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
Az önce sinyal geldi, hat Turkcell IMEI Numaramın sonu 9
04-01-2026, 22:39:04
#3
unqown
bende dün açıldı
04-01-2026, 22:39:53
#4
Exchange Wallet
Üyeliği durduruldu
Dün açıldı
04-01-2026, 22:41:38
#5
mykill
Bugün açıldı
04-01-2026, 22:42:10
#6
Hamzaalst
Dün
04-01-2026, 22:43:00
#7
MakayWeb
1-7 Ocak arası açılır hocam arada bir
uçak modu
na alıp çıkarın açılmışsa o şekilde de gelir.
04-01-2026, 22:44:20
#8
Lemond
Denedim şimdi de hala kapalı bi de 00:00 sonra deniyelim
04-01-2026, 22:49:28
#9
xarvick
Benim de hala kapalı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler