• 04-01-2026, 22:36:13
    #1
    Merhaba yd telfon kullanıcıları. Telefonlarınız açıldımı? Daha denemedim tak çıkar üşeniyorum. Ay ortalarında kapanmıştı benimki tahminimce o şekilde açılır varsayıyorum. Sizinkiler de hala kapalımı?(iphone)
  • 04-01-2026, 22:37:41
    #2
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Az önce sinyal geldi, hat Turkcell IMEI Numaramın sonu 9
  • 04-01-2026, 22:39:04
    #3
    bende dün açıldı
  • 04-01-2026, 22:39:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dün açıldı
  • 04-01-2026, 22:41:38
    #5
    Bugün açıldı
  • 04-01-2026, 22:42:10
    #6
    Dün
  • 04-01-2026, 22:43:00
    #7
    1-7 Ocak arası açılır hocam arada bir uçak moduna alıp çıkarın açılmışsa o şekilde de gelir.
  • 04-01-2026, 22:44:20
    #8
    Denedim şimdi de hala kapalı bi de 00:00 sonra deniyelim
  • 04-01-2026, 22:49:28
    #9
    Benim de hala kapalı