Merhaba yd telfon kullanıcıları. Telefonlarınız açıldımı? Daha denemedim tak çıkar üşeniyorum. Ay ortalarında kapanmıştı benimki tahminimce o şekilde açılır varsayıyorum. Sizinkiler de hala kapalımı?(iphone)