Arkadaşlar merhabalar. Yurt dışı iphone almak mantıklı mı? Ne gibi eksiklikleri var? Bana ilerde sorun çıkartır mı?
Bu işlerle uğraşanlar yardımcı olursa sevinirim
Kendim telefon alırken bu konuda çok arada kaldım. Sonuçta Türkiye'den alınacak bir iPhone fiyatına yurt dışından 2 tane alınabiliyor. Yılın 4 ayı ve 8 ayı bölüştürülerek kullanılabilir diye. Fakat cihaz satışlarında fazla olan değer kaybını ve satmanın zor olduğunu gördükten sonra benzer miktara TR cihazı tercih ettim (Bu konuda herkesin görüşü farklı olabilir). Cihazın banka uygulamalarında sorun yapacağını düşünmüyorum sadece ilerleyen zamanlarda BTK 4 aylık sürede kısalmaya giderse sorun yaşanabilir.