yurt dışı iphone almanın bir + sı var mı zaten kayıt parası ortalama 900 dolar aynı paraya geliyor o yüzden yurt içi almak daha mantıklı
hocam peki zorunlu olarak kayıt yaptırmak gerekiyor mu? 1000₺ ye falan birkaç aylık imei atanlar var. öyle yapsak olmaz mı?