• 08-03-2024, 13:19:27
    #1
    Uzun yıllar boyunca iphone kullanıp hâlâ pil sağlığı yüksek olan var ise nasıl bir yol izledi
  • 08-03-2024, 13:29:25
    #2
    Telefonu güncellemedikleri için Yüksek 2-3 yıllık hatta 1 yıllık iphone bile %100 duramaz güncelleme yapınca otomatik düşüyor
  • 08-03-2024, 13:31:44
    #3
    1 Yıllık 14 Pro Max kullanıcısıyım, an itibariyle %93.
    Gece yatarken şarja takarım, 5 civarı uyanıp çıkartırım. %80'den sonra yavaş doldurma özelliğim aktif. %100 olmadan pili şarjdan çıkarmamaya özen gösteririm. Şu bir yılda maksimum 5 kere yaşanmıştır bu olay, onlar da araç içi acil şarj gereken durumlarda.

    Pil sağlığım iyi mi bilemiyorum, 1 yılda %85'lere düşen gördüm bana normal geliyor.
  • 08-03-2024, 13:34:45
    #4
    2 yılda 85e düştü.TÜm güncellemeleri aldım.
    Sürekli parça parça sarja takıyorum.Hiç dikkat etmem
  • 08-03-2024, 13:48:02
    #5
    ilk aldığımda çok dikkat ediyordum. 7 ay civarı 100'dü hep. Sonra hiç dikkat etmemeye başladım. Rastgele şarj, bütün güncellemeler anında. 8 ayda 84'e düştü. Telefonum 13 mini bu arada. Bataryası küçük olmasına rağmen şarjı beni götürüyor.
  • 08-03-2024, 13:54:19
    #6
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk aldığımda çok dikkat ediyordum. 7 ay civarı 100'dü hep. Sonra hiç dikkat etmemeye başladım. Rastgele şarj, bütün güncellemeler anında. 8 ayda 84'e düştü. Telefonum 13 mini bu arada. Bataryası küçük olmasına rağmen şarjı beni götürüyor.
    Dikkat ediyordum derken tam olarak ne yapıyordunuz? Neye dikkat ediyordunuz?
  • 08-03-2024, 14:14:30
    #7
    6 Aylık cihaz henüz %100de. %80e kadar doldurma aktif. güvenlik güncellemesi gelmediği sürece güncelleme yapmıyorum.
  • 08-03-2024, 14:19:57
    #8
    14 pro var 1 yıl oldu bugün ve pil yüzdem %81 duvara fırlatsam pil zarar görse bu kadar zarar görmezdi gece uyumadan şarjda kalıyor sabaha kadar. Güncellemeler sürekli yapılıyor. Ekran kullanım süreleri baya uzun. Pil hala 15-20 saat arası götürüyor beni elimden düşmemesine rağmen.
  • 08-03-2024, 14:31:22
    #9
    pBeezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ediyordum derken tam olarak ne yapıyordunuz? Neye dikkat ediyordunuz?
    Gece şarja takmadım. Telefonu sürekli 20-80 arası şarj ettim. Güncellemelerini yaptıktan sonra ve haftada bir defa telefonu biraz kapatıp açıyordum.