1 Yıllık 14 Pro Max kullanıcısıyım, an itibariyle %93.
Gece yatarken şarja takarım, 5 civarı uyanıp çıkartırım. %80'den sonra yavaş doldurma özelliğim aktif. %100 olmadan pili şarjdan çıkarmamaya özen gösteririm. Şu bir yılda maksimum 5 kere yaşanmıştır bu olay, onlar da araç içi acil şarj gereken durumlarda.

Pil sağlığım iyi mi bilemiyorum, 1 yılda %85'lere düşen gördüm bana normal geliyor.