• 06-03-2024, 20:52:58
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,

    iphone görüşme kaydedici var mı?

    önceliğim ücretsiz çözümler.

    yoksa ücretli çözümde olabilir.
  • 06-03-2024, 20:59:25
    #2
    bildiğim kadarıyla ios görüşme sırasında mikrofon ve hoparlöre erişim izni vermiyor. bu olayı ücretli programlar görüşmeyi bir web sitesi üzerinden yönlendirerek ve orada kaydederek aşıyor. çok aramıştım, bulamamıştım. o zamanlar iphone 6-7 falan vardı. şimdi değişmişmidir bilmiyorum ama sanmam. apple bu konularda dikkatli oluyor genelde. şöyle bir google'a baktım da hala bu engel duruyor.
  • 06-03-2024, 21:01:55
    #3
    ACR diye bir uygulama mevcut. Android işletim sistemine ait telefonlara görüşme kaydı yapıyor. Fakat apple yönetimi bu konuda katı olduğu için erişime izin vermiyor diye biliyorum. Ama denemekte fayda var.