bildiğim kadarıyla ios görüşme sırasında mikrofon ve hoparlöre erişim izni vermiyor. bu olayı ücretli programlar görüşmeyi bir web sitesi üzerinden yönlendirerek ve orada kaydederek aşıyor. çok aramıştım, bulamamıştım. o zamanlar iphone 6-7 falan vardı. şimdi değişmişmidir bilmiyorum ama sanmam. apple bu konularda dikkatli oluyor genelde. şöyle bir google'a baktım da hala bu engel duruyor.