• 11-01-2024, 22:02:59
    #1
    Merhabalar,

    YD iphone cihaz kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim

    devletin verdiği 4+4 ay süresi bittikten sonra ekstra 4 ay için 1000₺ ücret istedi telefoncular daha önce yaptıran var mı garantisi var mı

    not: iPhone 13 ve üstü modellerde geçerliymiş

    teşekkürler
    • Barlasmedya
    Barlasmedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2024, 22:04:29
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    YD iphone cihaz kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim

    devletin verdiği 4+4 ay süresi bittikten sonra ekstra 4 ay için 1000₺ ücret istedi telefoncular daha önce yaptıran var mı garantisi var mı

    not: iPhone 13 ve üstü modellerde geçerliymiş

    teşekkürler
    Açık konuşmak gerekirse ben süre dolduğunda 4+4 şöyle yapıyorum ek bir telefondan wifi paylaşıyorum turkcell wi-fi üzerinden aramalar geliyor arama yapabiliyorsunuz smsler geliyor. Buda bir seçenek olarak aklınız da bulunsun.
  • 11-01-2024, 22:05:39
    #3
    Evet oluyor
  • 11-01-2024, 22:05:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iPhone 13 ve üstü cihazlar için geçerli diyen telefoncular uzatma değil esim yapıyorlar haberiniz olsun, 4 ay sonra gittiğinizde 4 aylık uzatırlar fakat 8 ay sonra esim dolduğunda gittiğinizde yöntem çalışmıyor fix yedi tarzı şeyler diyip sizi oyalarlar.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...ayit11088.html
  • 11-01-2024, 22:06:23
    #5
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konuşmak gerekirse ben süre dolduğunda 4+4 şöyle yapıyorum ek bir telefondan wifi paylaşıyorum turkcell wi-fi üzerinden aramalar geliyor arama yapabiliyorsunuz smsler geliyor. Buda bir seçenek olarak aklınız da bulunsun.
    Sürekli yanınızda bir telefon taşıyorsunuz doğru mudur eğer bu şekildeyse çok zahmetli fakat denenebiliri eğer uzatma oluyorsa ekstra 4 ay için 1000₺ verilebilir gibi
  • 11-01-2024, 22:07:21
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli yanınızda bir telefon taşıyorsunuz doğru mudur eğer bu şekildeyse çok zahmetli fakat denenebiliri eğer uzatma oluyorsa ekstra 4 ay için 1000₺ verilebilir gibi
    Ben mümkün olduğunu sanmıyorum öyle bir şey söz konusu olamaz kimse o zaman gidip normal telefon almaz.
  • 11-01-2024, 22:10:23
    #7
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 13 ve üstü cihazlar için geçerli diyen telefoncular uzatma değil esim yapıyorlar haberiniz olsun, 4 ay sonra gittiğinizde 4 aylık uzatırlar fakat 8 ay sonra esim dolduğunda gittiğinizde yöntem çalışmıyor fix yedi tarzı şeyler diyip sizi oyalarlar.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...ayit11088.html
    Şu şekilde hocam 4 ay fiziksel sim 4 ay e-sim ardından telefon kapandıktan sonra ekstra 4 ay daha uzatıyorlarmış
  • 11-01-2024, 22:10:49
    #8
    @MFK;Bu konuda yardımcı olabilir. Kendisi bu konuyla uğraştığından bilgi sahibidir.
  • 11-01-2024, 22:11:26
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli yanınızda bir telefon taşıyorsunuz doğru mudur eğer bu şekildeyse çok zahmetli fakat denenebiliri eğer uzatma oluyorsa ekstra 4 ay için 1000₺ verilebilir gibi
    Evet yapılabiyor, kapandığında iletişime geçerseniz daha uygun fiyattan yardımcı olabiliriz. Şu an mümkün.