iPhone 13 ve üstü cihazlar için geçerli diyen telefoncular uzatma değil esim yapıyorlar haberiniz olsun, 4 ay sonra gittiğinizde 4 aylık uzatırlar fakat 8 ay sonra esim dolduğunda gittiğinizde yöntem çalışmıyor fix yedi tarzı şeyler diyip sizi oyalarlar.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...ayit11088.html