Merhabalar,

YD iphone cihaz kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim

devletin verdiği 4+4 ay süresi bittikten sonra ekstra 4 ay için 1000₺ ücret istedi telefoncular daha önce yaptıran var mı garantisi var mı

not: iPhone 13 ve üstü modellerde geçerliymiş

teşekkürler