Merhabalar,
YD iphone cihaz kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim
devletin verdiği 4+4 ay süresi bittikten sonra ekstra 4 ay için 1000₺ ücret istedi telefoncular daha önce yaptıran var mı garantisi var mı
not: iPhone 13 ve üstü modellerde geçerliymiş
teşekkürler