• 01-08-2023, 10:49:34
    #1
    Merhaba,

    Yurtdışına çıkmadığım için yurtdışına çıkan bir yakınımın üzerine hattımı devrettim. Yakınımın e-devleti üzerinden imei kaydı yaptırsam cihazı kayıtlı kullanabilir miyim?
    Telefon: İphone 14 pro max
    Teşekkürler.
  • 01-08-2023, 10:50:24
    #2
    Kullanırsın sorun olmaz.
  • 01-08-2023, 10:55:22
    #3
    kullanırsınız
  • 01-08-2023, 11:05:19
    #4
    hat o kişinin üzerine oldugu sürece kullanırsın
  • 01-08-2023, 16:44:02
    #5
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanırsın sorun olmaz.
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanırsınız
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hat o kişinin üzerine oldugu sürece kullanırsın

    Çok teşekkür ederim. 3 sene mi kullanmak lazım?
  • 01-08-2023, 18:11:42
    #6
    ReadKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim. 3 sene mi kullanmak lazım?
    evet 3 sene kalması lazım tüm hatlara açılması için.