Merhaba,
Yurtdışına çıkmadığım için yurtdışına çıkan bir yakınımın üzerine hattımı devrettim. Yakınımın e-devleti üzerinden imei kaydı yaptırsam cihazı kayıtlı kullanabilir miyim?
Telefon: İphone 14 pro max
Teşekkürler.
Yurtdışı İphone Kayıt Hk.
5
●334
- 01-08-2023, 16:44:02ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim. 3 sene mi kullanmak lazım? - 01-08-2023, 18:11:42evet 3 sene kalması lazım tüm hatlara açılması için.ReadKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle