Merhaba,

Yurtdışına çıkmadığım için yurtdışına çıkan bir yakınımın üzerine hattımı devrettim. Yakınımın e-devleti üzerinden imei kaydı yaptırsam cihazı kayıtlı kullanabilir miyim?
Telefon: İphone 14 pro max
Teşekkürler.