• 09-06-2023, 21:47:31
    #1
    Herkese merhaba. yurtdışı kayıtlı iphone cihazım var. bu cihazın imei kaydı yapılacak. yardımcı olacak bir telefoncu veya ilgilenen arkadaş varsa ulaşabilir mi?
  • 09-06-2023, 21:49:38
    #2
    Kimlik veya pasaport ile siz e devletten yapabilirsiniz başkası yapamaz
  • 09-06-2023, 22:05:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende geçende çift sim 14 pro max aldım 4 ay doldu telaşa kapıldım 2. bölmeye taktım simi bi 4 ay daha verdi zaten yılbaşı geliyor 5 6 ay daha vericek kafadan ondan sonra açtırırım herhalde
  • 09-06-2023, 22:30:27
    #4
    önceden uzatma vardı hocam bitti mi o ?
  • 10-06-2023, 16:14:20
    #5
    osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceden uzatma vardı hocam bitti mi o ?
    o tarz bir sistem arıyorum hocam bende
  • 05-07-2023, 01:22:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6ayuzatıyoruz hocam 700₺
  • 05-07-2023, 07:58:21
    #7
    Hocam uzatıyoruz diyenlere inanmayın öyle bı sistem olsa ilk bizim haberimiz olur. Şuan yasal kayıt harici işlem yok