bende geçende çift sim 14 pro max aldım 4 ay doldu telaşa kapıldım 2. bölmeye taktım simi bi 4 ay daha verdi zaten yılbaşı geliyor 5 6 ay daha vericek kafadan ondan sonra açtırırım herhalde