• 26-12-2022, 01:21:21
    #1
    Merhabalar bu ayın 30 unda batum Gürcistan da olacağım Ocak 1 de dönüş planlıyorum fakat 2023 de zam gelecekmiş pasaport kaydına

    ayın 30 una Gürcistan’a pasaportumla girdiğim gibi kayıt yapabilir miyim ? İlk defa yurtdışına çıkacağım
    Amacın zamdan etkilenmemek
  • 26-12-2022, 01:26:31
    #2
    29 unda gider
    30 unda sarptan çıkış yapar kayıt ettirirseniz olur.
    Yoksa zamdan etkilenirsiniz.
  • 26-12-2022, 01:32:00
    #3
    Çıkış da yapmanız lazım yılbaşında önce
  • 26-12-2022, 01:41:48
    #4
    selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 unda gider
    30 unda sarptan çıkış yapar kayıt ettirirseniz olur.
    Yoksa zamdan etkilenirsiniz.
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkış da yapmanız lazım yılbaşında önce
    Peki tekrar giriş yapabilir miyim yani amacım Batum da yılbaşı geçirmek giriş çıkışlar tam olarak nerede yapılıyor
  • 26-12-2022, 02:02:33
    #5
    HMT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki tekrar giriş yapabilir miyim yani amacım Batum da yılbaşı geçirmek giriş çıkışlar tam olarak nerede yapılıyor
    Araçla gidecekseniz sarp sınır kapısından yapılıyor. Giriş ücreti 150₺
    Tekrar gir çık yapabilirsiniz ama sistemde nasıl gözükür onu kapıdaki memurlara sorsanız daha iyi olur.
  • 26-12-2022, 09:51:13
    #6
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araçla gidecekseniz sarp sınır kapısından yapılıyor. Giriş ücreti 150₺
    Tekrar gir çık yapabilirsiniz ama sistemde nasıl gözükür onu kapıdaki memurlara sorsanız daha iyi olur.
    otobüsle gideceğim