29 unda gider
30 unda sarptan çıkış yapar kayıt ettirirseniz olur.
Yoksa zamdan etkilenirsiniz.
Çıkış da yapmanız lazım yılbaşında önce
Peki tekrar giriş yapabilir miyim yani amacım Batum da yılbaşı geçirmek giriş çıkışlar tam olarak nerede yapılıyor