selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29 unda gider
30 unda sarptan çıkış yapar kayıt ettirirseniz olur.
Yoksa zamdan etkilenirsiniz.
Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkış da yapmanız lazım yılbaşında önce
Peki tekrar giriş yapabilir miyim yani amacım Batum da yılbaşı geçirmek giriş çıkışlar tam olarak nerede yapılıyor